W debacie będą mogli wziąć udział mieszkańcy Augustowa, którzy złożą do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Augustowie pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 50 osób (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).
Zgłoszenia należy złożyć w terminie od 18.05.2020 r. do 27.05.2020 r. (ostatni dzień roboczy Urzędu Miejskiego w Augustowie, przed dniem sesji Rady Miejskiej) w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Augustowie.
Mieszkańcy będą dopuszczeni do głosu w debacie nad Raportem o stanie Gminy Miasta Augustów za rok 2019 według kolejności zgłoszeń. W trakcie trwania sesji będzie przygotowane stanowisko komputerowe z możliwością zdalnej transmisji dla osób, które zabiorą głos w tej sprawie i zgłoszenie tych osób będzie spełniało wymogi określone w art. 28aa pkt 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Z poważaniem
PrzewodniczÄ…ca Rady Miejskiej
Alicja Dobrowolska